مهندسین کارخانه انجام کمپرسورهای هوا یا خشک کن هوای فشرده را به صورت منظم خرید نیست. ممکن است دهه بین خرید وجود دارد، و با تجهیزات هوا قابل اعتماد تر و با دوام فشرده امروز، فاصله زمانی بین تصمیم گیری خرید تا کنون دیگر رشد می کند. این عدم فرکانس خرید، همراه با سرمایه گذاری قابل توجهی در بهره وری است که کمپرسور و خشک کن نمایندگی، به معنی آن مهم است که به تصمیم گیری درست.
فشرده تولید کنندگان تجهیزات سیستم هوای ارائه طیف گسترده ای از تجهیزات و امکانات برای دیدار با هر نیاز. خریداران باید هزینه ها و منافع از گزینه های مختلف وزن در حالی که ارزیابی متغیرهای بسیاری است که باید در هنگام خرید یک کمپرسور و خشک کن در نظر گرفته شود. لیست زیر شروع به خراش سطح: طرح سیستم فعلی (اگر وجود داشته باشد)، الزامات استفاده از پایان، استراتژی های کنترل، برنامه های توسعه آینده، منابع در دسترس (برق، آب، مالی، زیرساخت ها، و غیره)، شرایط سایت، پایان متناوب استفاده می کند، ذخیره سازی در دسترس، و غیره
کمپرسور، بلورس، خشک کردن هوا و تصفیه، و ابزار پنوماتیک: هوا و گاز موسسه فشرده (CAGI) ارتباط از تولید کنندگان فشرده تجهیزات سیستم هوا است. لینک به وب سایت عضو در سایت CAGI ارائه شده است. نمایندگان اعضا به آسانی در دسترس برای کمک به کاربران در معرفی تجهیزات مناسب برای رفع نیازهای هوای فشرده خود را. ماموریت CAGI است به صدای متحده از صنعت هوای فشرده، خدمت به عنوان مرجع بی طرف فنی، آموزشی، تبلیغاتی، و دیگر مسائل که هوا و گاز صنعت فشرده را تحت تاثیر قرار.
در حال حاضر، برنامه تأیید عملکرد را پوشش می دهد کمپرسور روتاری 5 تا 200 اسب بخار و خشک کن از 200 تا 1000 SCFM روغن کاری، CAGI دامنه برنامه از زمان آغاز آن را گسترش داده است، و توسعه آینده انتظار می رود.
برنامه تأیید CAGI عملکرد برای کمپرسور روتاری و یخچال هوا خشک کن بر اساس استانداردهای ISO و CAGI برگه های اطلاعات است. : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استانداردها، کاتالوگ، و برنامه، وب سایت CAGI مراجعه کنید. علاوه بر برنامه تأیید عملکرد، منابع اضافی، از جمله دوره های یادگیری الکترونیکی در SmartSite که، راهنماهای انتخاب و برگه های اطلاعات، فیلم ها و سی دی و هوای فشرده و کتاب گاز در دسترس از طریق CAGI وجود دارد.
برنامه تأیید عملکرد
هوا و گاز موسسه فشرده (CAGI) یک برنامه تایید عملکرد کمپرسور روتاری و خشک کن هوا یخچال را توسعه داده است برای کمک به خریداران رسیدگی به یکی تصمیم کلیدی: که تجهیزات هوای فشرده مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای در کارآمد ترین راه ارائه خواهد شد. CAGI و اعضای آن تلاش زیادی برای ایجاد برنامه تأیید عملکرد اختصاص داده اند. توسعه استاندارد های بین المللی به خوبی پذیرفته شده برای اندازه گیری عملکرد، ISO 1217 برای کمپرسورهای ISO 7183 برای خشک کن، و اتخاذ یک مشترک، یعنی استاندارد گزارش عملکرد، برگه های CAGI، در سال های بسیاری از کار سخت گرفت.
استانداردهای عملکرد و برگه استاندارد ابزار تصمیم گیری حیاتی هستند. آنها را نکات کلیدی مقایسه برای خریداران، اما اطلاعات قابل اعتماد است؟ تولید کنندگان ارائه داده های عملکرد. می توانید خریداران اعتماد داده؟
به کاهش نگرانی ها ممکن است در مورد قابلیت اطمینان از داده های عملکرد اعلام کرد، اعضای CAGI که تولید کمپرسور روتاری و خشک کن هوا یخچال یک مرحله دیگر گرفت. آنها با یک شخص ثالث مستقل قرارداد به منظور بررسی داده های عملکرد اعلام شده خود.
مدیر شخص ثالث از برنامه Intertek خدمات تست، یک شرکت محترم تست 127 ساله است. INTERTEK اول تعیین عملکرد اعلام تولید کننده شرکت با اخذ برگه در وب سایت عمومی شرکت کنندگان. INTERTEK سپس انتخاب یک نمونه برای آزمایش، کشتی آن را به آزمایشگاه Intertek، ورود و آزمون تجهیزات به روش آزمون استاندارد مربوطه. نتیجه آزمون اینترتک به ادعاهای عملکرد اعلام شرکت کنندگان در مقایسه، و نتایج آن در یک دایرکتوری در وب سایت CAGI منتشر شده است.
مشارکت در برنامه تأیید عملکرد CAGI داوطلبانه، و نه آسان است. گذشته از وقت و پول صرف به منظور توسعه برنامه، تولید کنندگان شرکت اختصاص زمان و منابع مالی برای دیدار با خواسته برنامه ادامه دارد. شرکت های شرکت کننده یک مقدار در ارائه بی طرفانه، تایید شخص ثالث از ادعاهای عملکرد خود را ببینید. آنها به نفع مشتریان بالقوه اطمینان بخش است که آنها را از عملکرد است که وعده داده شده بود دریافت را مشاهده کنید. شرکت های شرکت کننده با اعتماد به نفس که آنها طراحی لازم و آزمایش برای اطمینان از عملکرد اعلام شده خود دقیق است انجام داده اند می باشد.

CAGI برگه های اطلاعات
فقط شرکت کنندگان در برنامه تأیید عملکرد CAGI مجاز به استفاده برگه CAGI است. پس چگونه می توان برگه و داده شده آنها حاوی کنم؟ همانطور که قبلا گفته شد، بسیاری از عوامل باید در نظر گرفته شود در هنگام انتخاب تجهیزات سیستم هوای فشرده، و کلیت انتخاب مناسب از فشرده و تجهیزات سیستم هوای فراتر از محدوده این مقاله است. با این حال، برنامه و برگه آدرس یک جنبه از فرآیند انتخاب: تعیین مصرف انرژی در واحد حجم هوا و کارایی نسبی از مدل های مختلف.
اول، مطابقت با شرایط سیستم خود را با اطلاعات اولیه در برگه. به برگه نمونه که در این نزدیکی هست به نظر می رسد مراجعه کنید. کمپرسور، مطمئن شوید که جریان و فشار ارائه شده توسط مدل در حال ارزیابی بازی جریان و فشار مورد نیاز از سیستم شما. برای مقایسه کمپرسور در فشار های مختلف امتیاز، اصلاحات باید ساخته شده است، به طور معمول حدود 1٪ افزایش در قدرت برای هر افزایش 2٪ در فشار (PSI). برای داده های خاص، برای یک دیتاشیت در فشار شما با ارزیابی تماس با تولید کننده اگر چنین ورق در دسترس آنلاین نیست. به همین ترتیب برای خشک کن، مطمئن شوید که جریان و فشار نقطه شبنم از مدل شدن نیازهای سیستم شما بررسی قرار گرفت.
از جهان در دسترس از مدل های که نیازهای اساسی، گام بعدی سر راست است. همه چیزهای دیگر مساوی هستند، کمپرسور که کمترین قدرت ورودی بسته ی خاص کارآمد تر است و انتخاب بهتر است. برای خشک کن، دوباره با همه چیزهای دیگر مساوی، مدل با کمترین افت فشار و کمترین قدرت بسته ی خاص از کارآمد ترین و انتخاب بهتر است.
در حالی که این ساده به نظر میرسد، عبارت کلیدی “همه چیزهای دیگر مساوی هستند”، باید در نظر گرفته شود. در واقع، همه چیزهای دیگر به ندرت برابر باشد. دوام، شهرت، خدمات، از ویژگی های دیگر، و غیره، احتمالا به طور گسترده ای تغییر خواهد کرد. وجود دارد به احتمال زیاد مبادلات و سازش خواهد بود، اما این طبیعی است در هنگام خرید هر چیزی، از یک دوربین برای خودرو. این برنامه برگه های و عملکرد تایید همه از پاسخ به سوالات انتخاب ارائه نمی دهد. آنها برای کمک به ارائه اطلاعات قابل اعتماد در مورد یک قطعه کلیدی از روند انتخاب طراحی شده بودند.

نمایش بخشی از ثابت سرعت های دوار کمپرسور هوا CAGI دیتاشیت
با استفاده از برگه های اطلاعات CAGI
این اطلاعات بر روی برگه نیز کمک خواهد کرد کاربران درک چقدر هزینه خواهد به کار تجهیزات خود را. با استفاده از فرمول زیر برای تعیین مقدار برق مورد نیاز برای کار تجهیزات خود را:
برق (کیلووات ساعت) = (جریان (CFM) X قدرت بسته ی خاص (از دیتاشیت CAGI) ساعت پس از عمل X) / 100.
در نتیجه می توان با هزینه برق در منطقه خود را ضرب در یک تخمین خوب از هزینه عملیات طی یک دوره معین می رسند.
برای مثال، یک کمپرسور سرعت ثابت ارائه 500 SCFM با قدرت بسته ی 18.9 به عنوان یک دیتاشیت CAGI اعلام کرد و به مدت 60 ساعت در هفته نیاز به عمل
(500 X 18.9 X 60) / 100 = 5670 کیلووات ساعت به مدت یک هفته از عمل. با 0.06 $ به ازای هر کیلووات ساعت هزینه برق، هزینه عملیات 340.20 $ در هفته است. برای سهولت در محاسبه، اگر کمپرسور برای 52 هفته در همان سطح عمل، هزینه سالانه عملیات می شود 340.20 $ X 52 = $ 17،690.40.

نمایش بخشی از یخچال فشرده خشک کن هوا CAGI دیتاشیت

اعضای CAGI اهمیت حق تصمیم گیری در هنگام خرید فشرده تجهیزات سیستم هوا را تشخیص دهد. این موسسه آن را آسان تر برای خریداران به مقایسه بهره وری انرژی با توسعه استانداردها و برگه های ساخته شده است. شرکت کنندگان در این برنامه تایید CAGI عملکرد بیشتر با داشتن ادعاهای عملکرد به طور مستقل تایید کرده اند. توجه به انتخاب بین خرید تجهیزات از شرکت کنندگان در برنامه CAGI یا غیر از شرکت کنندگان، به همین دلیل انتخاب غیر از شرکت کنندگان؟ حمایت از این تولید کنندگان از تجهیزات هوای فشرده که مراقبت کافی در مورد صنعت و کاربران تجهیزات هوای فشرده متعلق به CAGI و برای شرکت در برنامه تأیید عملکرد CAGI.